9 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی شهرستان کوثر اختصاص یافت
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

علیپور/فرماندار کوثر

فرماندار کوثر:

۹ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی شهرستان کوثر اختصاص یافت

خبرگزاری ارتاویل نیوز: فرماندار شهرستان کوثر گفت: امسال مبلغ ۹ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان کوثر اختصاص یافته است.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، علیرضا علیپور صبح امروز در جلسه بررسی پروژه های نیمه تمام شهرستان کوثر در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مبلغ 9 میلیارد تومان امسال برای اجرای 80 پروژه عمرانی در شهرستان کوثر اختصاص یافته که این میزان اعتبار برای تکمیل پروژه ها کافی نبوده و مسئولان ادارات شهرستان باید برای جذب اعتبارات از محل اعتبارات ملی سهم پروژه های خود را پیگیر باشند.

وی با تشریح اینکه این اعتبارات برای تمامی پروژه  های شهرستان اعم از مجتمع اداری شهر گیوی، سد های معیشتی روستاها و بیمارستان 32 تختخوابی کوثر اختصاص یافته که بسیار اندک است، تصریح کرد: در کنار این اعتبارات اندک دولتی که نمی تواند پروژه های اساسی شهرستان را تکمیل کند، ما نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی در این پروژه ها هستیم تا بتوان با اجرایی کردن آنها توسعه شهرستان را زمینه ساز شود.

علیپور با اشاره به شعار سال و ضرورت تحقق آن در شهرستان کوثر گفت: تحقق شعار سال در شهرستان کوثر بدون توجه به بخش کشاورزی و توسعه در این حوزه امکان پذیر نیست چرا که شهرستان کوثر در زمینه کشاورزی و باغداری ظرفیت ها و قابلیت های قابل توجهی دارد که می تواند بستر توسعه شهرستان را فراهم آورد.

فرماندار شهرستان کوثر با بیان اینکه اعتبارات قابل توجهی در زمینه بخش کشاورزی به شهرستان اختصاص یافته است، افزود: باید با تلاش کارگروه کشاورزی در شهرستان و برنامه ریزی های دقیق و منطقی در این زمینه از این اعتبارات برای توسعه کشاورزی استفاده کرده و در این بخش یک تحول خوب و جدی را به وجود آورد.

وی با تبیین اینکه در توزیع اعتبارات روستاهای بالای 50 هزار خانوار که از راه مناسب برخوردار نیستند در اولویت است، گفت: راه های ارتباطی که خود یکی از شاخص های توسعه برای هر منطقه محسوب می شود در شهرستان کوثر در مقایسه با میانگین کشوری و استانی پایین است و آسفالت راه های روستایی این شهرستان نیز در حد مطلوبی نیست که باید تلاش ها در این زمینه انجام شود تا این آمار را به متوسط کشوری نزدیک کنیم.

علیپور با بیان اینکه بهره مندی از آب شرب سالم یکی از شاخص های توسعه است، افزود: در این زمینه نیز روستاهایی که بالای 20 هزار خانوار بوده و از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند نیست در اولویت آبرسانی بوده و در تخصیص اعتبارات تلاش بر این است تا جذب اعتبار برای این روستاها انجام شده و ساکنان این روستاها از آب شرب سالم بهره مند شوند.

انتهای پیام/ ب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 14:28 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 114895
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1